I love gassers

Discussion in 'Lounge' started by beerbelly, Oct 22, 2022.

  1. beerbelly

    beerbelly In Maximum Overdrive SILVER MEMBER

    Messages:
    4,014
    Location:
    Portland OR
  2. handy_andy_cv64

    handy_andy_cv64 In Maximum Overdrive SILVER MEMBER

    Messages:
    13,059
    Location:
    Seguin, TX
    Yeah, this kid learned from someone; it isn't like he's trying different things. He already knows exactly what to do, and he proves a Ranchero hooks up when built right.
     
  3. pmrphil

    pmrphil In Maximum Overdrive GOLD MEMBER

    Messages:
    1,620
    Location:
    central CT
    Look up Southeast Gassers Association (SEGA)(he races with them) if you want to see more cool stuff - unfortunately, they are too far south for me to go very often :(
     
    beerbelly likes this.
  4. beerbelly

    beerbelly In Maximum Overdrive SILVER MEMBER

    Messages:
    4,014
    Location:
    Portland OR
    Yep, I have it bookmarked on my computer; great stuff.
    Hey Phil, do you have any video of you at the track?
     
  5. pmrphil

    pmrphil In Maximum Overdrive GOLD MEMBER

    Messages:
    1,620
    Location:
    central CT
    Ooh, video? Gotta get my brain awake and try to remember. :confused: I don't think I have any of the Falcon, but probably have some with the dragster. Speaking of which, I found it again in Bristol, TN when I was on vacation - sold it 15 years ago, and hadn't seen it in about 8 years. I'll try and send you a pic.
     
    beerbelly likes this.
  6. pmrphil

    pmrphil In Maximum Overdrive GOLD MEMBER

    Messages:
    1,620
    Location:
    central CT
    Nope, nothing on the computer, only VHS :rolleyes:
     
  7. beerbelly

    beerbelly In Maximum Overdrive SILVER MEMBER

    Messages:
    4,014
    Location:
    Portland OR
    VHS?? Those machines use a rope starter, right?:p
     
    handy_andy_cv64 and Kiwirancher like this.
  8. pmrphil

    pmrphil In Maximum Overdrive GOLD MEMBER

    Messages:
    1,620
    Location:
    central CT
    nah, I 've got the newer one with electric start :)
     
    handy_andy_cv64 and beerbelly like this.
  9. handy_andy_cv64

    handy_andy_cv64 In Maximum Overdrive SILVER MEMBER

    Messages:
    13,059
    Location:
    Seguin, TX
    Izzat the start where the hamster spins the wheel?
     
  10. pmrphil

    pmrphil In Maximum Overdrive GOLD MEMBER

    Messages:
    1,620
    Location:
    central CT
    Nope, that's the eclectic start o_O
     
    handy_andy_cv64 likes this.

Share This Page